Znajdziesz tutaj najpotrzebniejsze informacje
- schodzenie się dzieci, przypominanie o zasadach bezpiecznego pobytu w przedszkolu
- zajęcia opiekuńcze, inicjowanie rozmów z dziećmi, zabawy dowolne: rysowanie,
układanie puzzli, klocków
- praca indywidualna o charakterze profilaktyczno-stymulującym oraz zabawy integrujące
grupę
- porządkowanie zabawek
- poranne ćwiczenia gimnastyczne
- przygotowanie do śniadania: czynności higieniczne i samoobsługowe w łazience i toalecie doskonalenie samodzielności
- śniadanie , eksponowanie pracy dyżurnych
- przyswajanie wiedzy o konieczności spożywania pokarmów niezbędnych dla zdrowia,
kulturalne zachowanie się przy stole
- działania opiekuńczo-wychowawcze : słuchanie muzyki, bajek, wierszy , opowiadań
czytanych przez nauczycieli i , tematyczne prezentacje multimedialne
- organizowanie przez nauczyciela sytuacji edukacyjnych programowych sprzyjających
rozwojowi dziecka
- język angielski , rytmika , robotyka, religia, kodowanie
- przygotowanie do posiłku : mycie rąk, korzystanie z toalety
- zupa, przyswajanie umiejętności posługiwania się sztućcami, kulturalne zachowanie się przy stole , dbałość o zdrowie
- czynności higieniczne : mycie zębów
- doskonalenie czynności samoobsługowych przed wyjściem : nauka ubierania się, wiązanie
sznurowadeł, zapinania guzików, suwaków, zakładanie czapek , rękawiczek , szalików
- zabawy swobodne w ogrodzie , zajęcia ruchowe , zabawy tropiące, wycieczki spacery –
poznanie środowisk przyrodniczych i społecznych w najbliższym otoczeniu przedszkola
- przygotowanie do obiadu, czynności higieniczne i samoobsługowe, eksponowanie pracy dyżurnych
- II danie . Przyswajanie umiejętności posługiwania się sztućcami, kulturalne zachowanie się przy stole , dbałość o zdrowie
- zabiegi higieniczne : twarzy , rąk, korzystanie z toalety
- działania opiekuńczo-wychowawcze: słuchanie bajek, wierszy, opowiadań czytanych przez nauczycieli, muzyki, gry i zabawy według indywidualnych zainteresowań dzieci
- organizowanie przez nauczyciela sytuacji edukacyjnych programowych sprzyjających rozwojowi dziecka
- szachy
- zajęcia korekcyjno-kompensacyjne grupowe lub indywidualne
- logopedia
- podwieczorek „ odrobina witamin”
- zabawy inspirowane przez nauczyciela lub dzieci , gry i zabawy edukacyjne
- porządkowanie sali zabaw
- rozchodzenie się dzieci